Deprecated: Optional parameter $item_cost declared before required parameter $quantity is implicitly treated as a required parameter in /home/bymuseet/domains/bymuseet.no/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-cost-of-goods/class-wc-cog.php on line 401
Det spøker i stille grender ved Dane Lundberg - Bymuseet

Det spøker i stille grender ved Dane Lundberg

Velkommen til sofaprat på Bryggens Museum!

Velkommen til en uformell sofaprat i kafeen på Bryggens Museum med Dane Lundberg rundt noen av julens mindre kjente tradisjoner.

Jul feirer man som kjent over hele Europa, men det er ikke dermed sagt at alle tradisjonene er utpreget barnevennlige. Tvert imot finnes det en hel rekke med mildt sagt oppsiktsvekkende karakterer i de kontinentale juletradisjonene, fra pelsete djevelskikkelser i Østerrike til barnespisende kjempekatter på Island. Og sist men ikke minst, et hesteskjelett i Wales med sans for poesi og julesnacks.

Det vil bli åpen bar med kald og varm drikke til juleglade priser!

Museumsbutikken gir deg også 15 % om du vil krydre besøket med litt julegavehandel også.

Arrangementet er gratis.