Legokveld for voksne i kafeen

Vi inviterer til avkobling og LEGO-bygging i historiske og hyggelige omgivelser i kafeen på Bryggens Museum.

Glad i LEGO?

Vi inviterer til avkobling og LEGO- bygging i historiske og hyggelige omgivelser i kafeen på Bryggens Museum.

LEGO er et tema på Bryggens Museum denne vinteren, hvor LEGO-figuren Klimaninja er vår guide i den nye utstillingen Smarte bergensere?.

Utstillingen tar for seg ulike personer fra Bergen som har satt sine spor på både vitenskapen og samfunnet. Les mer om utstillingen Smarte bergensere? her

Uansett om du er en smarting fra Bergen eller et gjennomsnittsmenneske fra utenbys, så inviterer vi deg til en kveld med legobygging for voksne i museets kafe.

Vi stiller med uhorvelige mengder med LEGO, men det er også mulig å ta med eget byggesett om du ønsker det.

Museumsbutikk og kafe hvor du kan kjøpe deg noe varmt eller kaldt å drikke.

Å delta på legokvelden er gratis, inngangsbillett må løses for de som ønsker å se utstillingene våre.