HORDAMUSEET

Strikk, spinn og spikk

Håndarbeid er ekstra hyggelig i godt selskap! Velkommen til våre koselige håndarbeidskvelder på Hordamuseet. Ta med ditt eget spøt, rokk, kniv og emne eller annet, og bli med!

Det blir koselige kvelder med strikk, spinn og spikk på Hordamuseet i høst også!

Bymuseet inviterer til gratis og hyggelige håndverkskvelder for deg som koser deg med strikking, spinning, og spikking.

Ta med eget spøt, rokk, håndtein, kniv og emne eller annet du holder på med til en hyggelig kveld sammen med oss. Kaféen er åpen, og du treffer kjekke folk som holder på med spennende håndarbeid.

Du er velkommen uansett om du er nybegynner eller erfaren. Vi lærer og blir inspirert av hverandre. Vi prøver å samles hver 3. onsdag i måneden høst og vår, så her finner du kjekke folk med samme interesse som deg. Se høstens datoer under.

Kafeen er åpen og byr på noe godt å drikke og spise.

Har du spørsmål, send en e-post til Frivillighetskoordinator Christine Frønsdal: chrfro@bymuseet.no

Vi møtes onsdager fra kl 18-21:

21. august
18. september