Hjelp til å kjøpe billetter

Mange arrangementer har begrenset antall billetter, så du bør kjøpe billetter på forhånd. Hvis du har medlemskort kan du også gå inn og få din gratis/rabatterte billett samme sted. Da er din plass på arrangementet reservert, og du trenger ikke stå i billettkø!

Husk å ta med rabattbevis og vis dette frem når du kommer.

Her kan du se liste over alle tilgjengelige billetter på Bymuseet fremover

Vil du registrere en bruker for å ta vare på

1. Klikk på arrangementet du ønsker.
  2. Velg både antall billetter og kryss av på ønsket dato.
  3. Legg i handlekurv hvis du skal ha flere billetter, eller bare gå til betaling.
  4. Legg inn kundeinformasjon
  5. Hvis du ønsker kan du opprette kundekonto for å kunne kjøpe billetter raskere, opprette flere adresser, samt få mulighet til å se og spore kjøpene dine.
    OBS: her kan det føles som om du gjør det samme to ganger: skriv først inn dine opplysninger, deretter får du en kode på epost eller sms, denne bruker du når du så logger inn på nytt for å aktivere kontoen din.
  6. Klikk på «Jeg godtar kjøpsbetingelsene (mellom de to svarte knappene) og gå til sikker betaling.

Kom det ingen billett til din epost? Ofte skyldes det skrivefeil i din epostadresse. Det gjør ingenting, hvis du har kommet gjennom betalingen har du sikret din billett, og du er på vår liste! Ta kontakt med oss på epost eller henvend deg i resepsjonen når du kommer.

Forsvant billetten? Billetten er i orden, vi ser deg på billettlisten. Bare ta kontakt for bekreftelse.

Fikk du problemer med billettkjøpet? Kom innom oss i resepsjonen på Bryggens Museum eller ring 99 31 51 95, så hjelper vi deg.

Velkommen til gode kulturopplevelser på Bymuseet!