GAMLE BERGEN MUSEUM

St. Hansfeiring!

BARNAS BYMUSEUM
Bli med på koselig St. Hansfeiring ved sjøen på Gamle Bergen Museum!

St. Hans feiring for hele familien!

Nyt stemningen ved sjøkanten til trekkspillmusikk ved Åsalåten. Det blir tradisjonelle leker som potetetløp, ballkast og andre leker. Heks og spådame, lirekasse og veteranbrannbiler. Kanskje du vil ta deg en svingom eller se på den flotte vannfontenen?

Kle dere gjerne ut, både hekser og trollmenn er velkommen!

Salg av lapper, boller, wienerpølser, brus, kaffe og is.

Det er i samråd med brannsjefen i Bergen bestemt at vi ikke tenner bål selv om det generelle bålforbudet er opphevet.
Gamle Bergen Museum har en unik bebyggelse i tre og vi ønsker ikke å utsette området for noe som helst fare for brann.
Beffen kjører små turer på 10 minutter fra 18-21. Egne priser: kr. 45,- for voksne og kr. 25,- for barn.

NB: Utendørs arrangement, husk å kle dere etter været. Vi anbefaler å kjøpe billetter på forhånd. Anbefaler også offentlig transport på grunn av begrensede parkeringsmuligheter. Det er mulig å parkere gratis på kaien ved Saltimport, Sandviksveien 62 under arrangementet.

Hjertelig velkommen med på feiringen!